4 April

Idag skulle jag åkt till mamma och ätit påskmat men vi struntade i det och kom fram till att vi faktiskt kan äta det en annan dag, vilken dag som helst.. Istället idag har jag städat här hemma, gjort en massa såndär som inte syns, torkat skåp, skåpsluckor, gjort rent kylskåp och ja en massa sånt där.. Vårstädat balkongen har jag också gjort så nu är det rent och fint både där ute och här inne.. Jag ska ju ha fördelsedagskalas här på Lördag så kände att jag var tvungen att gör det där man aldrig gör annars men som ändå aldrig syns som sagt och sen så har Jonas datarum blivit lite av en sopstation, ställt in saker där inne som antingen ska slängas eller ska ner till förrådet och det har jag alltså också fixat så har sprungit lite i trappan, de säger att de kan sätta igång förlossning, man kan ju hoppas ;)

Mamma ringde vid fyra tiden och fråga om jag ville följa med henne, Zanna och Sara och äta på matverkstan och det ville jag ju så klart, (jag har väl aldrig tackat nej till fetmat ;) )När vi kom ner till matvérkstan upptäckte vi dock att det var stängt så det blev till att äta på "ming"(kinesen) och det är ju inte heller äckligt ;)

När jag kom hem fortsatte jag göra lite här hemma, funderade på att dammsuga och torka golvena men det får jonas fixa på Tisdag, min kropp klarar verkligen inte av det och speciellt inte när jag har tvättstugan imorgon också...

Ne nu ska jag sluta babbla, var bara tvungen att skriva hur duktig jag faktiskt tycker jag varit idag.. ;)

Hoppas ni alla haft en underbar dag.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: