5 April

När jag var uppe på toa imorse vid sex tiden så tyckte jag det såg vitt ut när jag tittade ut genom det öppna fönstret i sovrummer men tänkte att jag bara inbillade mig.. Stod sen som ett fån och glodde ut genom vadagsrumsfönstret och insåg att det faktiskt var ett vitt täcke utanför.. Snacka om att man blev besviken.. Hade ju sett fram emot ännu en solig dag men icke, kanske detta bara för att jag tyckte det var dags att vårstäda balkongen..
Pga denna snö nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte putsar fönster och byter gardiner, det får bli ett senare kapitel när skruttan kommit ut.. Känner att jag verkligen inte har onk till att putsa dom, tre glas, alltså sex sidor per fönster, ne usch, det orkar jag inte men byta gardiner skulle jag lätt kunna göra men som sagt, inga gardinbyten utan nyputsade fönster....

Idag roar jag mig med att tvätta, skönt att få bort att tvätt, vissa veckor vet jag inte hur vi bär oss åt, hur mycket tvätt som helst och andra veckor typ ingenting? Jaa du, det kan man ju fundera på?? ;)

Ne nu ska jag lägga mig i soffan ett tag innan det är dags att springa ner till källaren igen..
Hoppas ni alla får en kanon dag, trots detta väder..!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Madelene-gravid i vecka 38 <3

hihi, ja det är verkligen jätte konstigt! nu när bebben och vi behöver energi så får man knappt i sig nå ju.. :p konstigt det där, få se till att få i oss mycket kolhydrater när vi äter så att vi är redo, våra små kan ju komma när som helst nu! :D

2010-04-05 @ 14:33:43
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene-gravid i vecka 38 <3

Haha! Stackars henne! :p

Ja det är helt galet vad tiden går sakta, vill att det bara ska smälla till, orkar inte vänta längre! :D

2010-04-05 @ 14:50:59
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack! :D

2010-04-05 @ 15:11:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Moster

Tror du att du orkar putsa fönster när du har en bebis att ta hand om :)

2010-04-05 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: