6 April

Hej och hå.

Imorse ringde klockan tidigt, redan kvart i åtta, okej, det är tidigt för mig, tänk på att jag är arbetslös och höggravid ;) Jonas och jag var på ul kvart över åtta och sen på kotroll hos barnmorskan, bebis vägen nu 2624g enligt ul så hon är ju inte så liten, skönt det =)
Vi åkte och åt frukost på hamnmagasinet och handlade efter så vid elva var vi hemma igen, skönt att ha sånt klart, hela dagen utan några måsten, eller ja, plockade iordning lite här hemma när jag kom hem så nu är alla saker på sin plats som det heter ;)

Om typ 40 minuter ska jag åka in och möta Malin i vadstena, vi ska köpa fikabröd och sen åka hem till henne, hon ska färga och klippa mitt hår, behövligt... Ne nu ska jag göra något vettigt? Vadå? Jaa du, inte sitta här i alla fall, är trött på datorn!!!

Ha en underbar dag!!

Förresten så tog jag magbild i Lördags då jag bytte vecka men har inte lagt in dom än så det blir den dagen jag orkar, kanske imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu tror jag allt att du la på 2 kilo va?:D

2010-04-06 @ 16:39:28
Postat av: Malin

Kan dom säga så exakt hur mycket bebis väger?

När jag va på tillväxtul så sa läkaren att man kunde inte beräkna exakt utan det är +-10%

2010-04-07 @ 07:44:51
Postat av: -Malin

Väntar ni också en liten flicka?

Så spännande :)

2010-04-08 @ 06:05:41
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: