7 April

Jag måste säga att jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att vara hemma ensam, det finns absolut ingenting att göra förutom att sitta vid datorn och det är ju absolut inte roligt efter ett tag... Är för trött för att hitta på någonting men är ändå jätte rastlös, tyvärr väldigt dåligt kombination!!

Kom hem vid femtiden förrut och har suttit här sen dess.. Efter att vi varit och ätit förrut åkte Malin och jag till stan och kikade lite och efter det åkte vi till jysk, hon köpte födelsedagspresent åt mig :D :D

Ska väl se om jag orkar lägga mig i ett bad så att tiden går lite fortare, klockan nio ska jag i alla fall kika på andra avenyn och efter det ska jag sova, skööönt och välbehövligt känner jag!!!

Äta något måste jag visst gÖra innan också känner jag. Kram


Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 39 <3

ooo vad skönt att du mår bättre :)

Ja mår bra, lite tungt och trångt i magen nu så jag hoppas inte det dröjer allt för länge nu!!



Sköt om dig! kramar

2010-04-07 @ 20:07:12
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: -Malin

ja vi längtar sååå. tror knappt det är sant :)

vad tror du det är som gömmer sig i din mage?

2010-04-08 @ 13:39:26
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: -Malin

Haha, jag är alldeles snurrig..

Blandade ihop dig med en annan tjej jag skrivit med som inte visste...

Nu förstod jag bättre din kommentar också. Det finns ju så mycket fint till flickor, man vill handla massvis ju.

Jag försöker att ta det lite lungt med shoppandet nu, men det är svårt.

2010-04-08 @ 14:30:42
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: -Malin

Ja, jag håller med dig.

Speciellt bodysar känner jag så för. Har en hel del men..

Kankse får man en bebis som spyr mycket och måste byta flera gånger om dagen.

Om jag köpt något de sista har jag köpt i strl 62.

Man vet ju inte med 50, kankse blir litet direkt!

2010-04-08 @ 16:44:07
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: