8 April

Älskling kom hem för en timma sen, SKÖÖÖÖNT!! Är tyvärr fortfarande väldigt rastlös då han inte var jätte mycket som sällskap eftersom att han tittar på hockey men bätter än attvara ensam i alla fall..

Tills Jonas kom hem hade jag gjort kvällsmat, nybakta scones och o´boy, vuxenpoäng åt mig ;)

Imorgon ska vi fixa lite inför Lördag, det kanske jag redan har skrivit??! Annars vet jag inte riktigt kan som händer, känner att jag måste göra någonting i alla fall....

Hoppas ni alla haft en kanon dag, själv har jag som jag skrivit haft en väldigt tråkig och händelselös dag!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack! :D

Ja, det va jävligt skönt att bli av med allt det slitna! :)

2010-04-10 @ 10:31:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: