8 April

Jag är fruktansvärt rastlös idag, har i princip bara legat här i soffan framför datorn... Finns ju liksom ingenting att göra, har ingen lust att umgås med någon, däremot saknar jag min karl som jobbar men som tur är slutar han om en timma, eller nej det gör han ju inte alls, han slutar straxt efter sex, skit också, nu blev det ännu tråkigare....

Som sagt, eftersom att jag har så tråkigt så blir det ett sådandär långt "test" som jag snodde av Sara, inte för att jag förväntar mig att någon ska läsa men det sysselsätter mig ett tag ;).... 

Var kommer du ifrån? Motala
Heter? Sofia Svärdvall
Hur gammal är du? 20, på lördag =)
När fyller du år? 10 April
Tycker du om någon just nu? Många
Jag samlar på? Ingenting
Gröna eller röda äpplen? Gröna tror jag
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller Jonas
Vilken tid gick du upp idag ? tio i elva ungefär, kollade på andra avenyn i sängen innan jag gick upp.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt?
Nej, med Jonas
Har du strumpor på dig nu?
Alltid
Hur svarar du i telefon?
Hellu/Hallå/ah, det ät Sofia.
Vad ska du göra ikväll?
Ingenting.
Vad ska du göra imorgon?
Handla till mitt födelsedagskalas på Lördag
Var vill du bo när du blir stor?
Jag är stor ;) Jag vill ha ett hus/lägenhet med trädgård.
Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill jobba med det jag är utbildad till, undersköterska/skötare.
Är det okej att gråta?
Ja
När grät du senast?
Hmm, ja du? Eller förresten, någon dag i veckan var de.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar.
Laddar du ner musik och filmer från internet?
Nej, sånt fattar jag mig inte på..
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en massa grejer ;)
Bär du glasögon eller linser?
När jag sitter vid datorn,tv eller läser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte.
Har du piercing?
Ja, 3 st.
Har du tatuering?
Ja, 2 st.
Vill du gifta dig?
Ja
Vill du ha barn?
Självklart, det kommer inom några veckor ;)
Solar du ofta?
Nej, jag är likblek.
Är du bra på att laga mat?
Nej
Gillar du att dansa?
Ja ute på krogen ;)
Hur vig är du?
Absolut ingenting.
Vilken är din favoritglass?
Isglass
Tror du på ett liv efter döden?
Ja
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Inget av det :P
Vilken ögonfärg har du?
Blå
Vilka hårfärger har du haft?
Alla nyanser i mörkt och blond. ;)
Är du beroende av något ?
Min nära kära.
Röker du?
Nej, gjorde innan jag blev gravid.
Senaste låten du hörde?  
Kommer inte ihåg.
Brukar du bädda sängen?
Ja, varje dag.
Har du kysst någon under den senaste veckan?
Ja
Vad var det senaste du sa?
Usch eller något liknande :P
Vem kramade du senast?
Jonas
Saknar du någon nu?
Ja, Jonas.


Sex/Kärlek
1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
Ja, vem gör inte?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?  
Jag har ett seriöst förhållande.
4. När hade du sex senast?
Några dagar sen.
5. Har du kört oskyddat nån gång?
Ja, jag är gravid ;)
6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?
Har jag nog.
7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
Ja.
8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?
Säkert.
9. Haft sex på fyllan?
Ja
10. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?
Ja
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det?
Absolut =)
12. Sparat något från ett gammalt förhållande?
Nepp, inte längre… Sånt som blivit liggande försvann när jag och Jonas flyttade ihop..
13. Somnat gråtande pga kärleken?
Ja.
14. Varit på en blind date?
Nej
15. Varit otrogen?
Tyvärr, i tidigare förhållanden.
16. Ångrade du dig?
Milt sagt, ja!
17. Har du någonsin varit kär?
Ja.
18. Har någon du varit tillsammans med någon som ljugit för dig?
Ja.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Jonas.
2. Sov med dig i samma säng?
Jonas
3. Du delade ett riktigt skratt med?
Malin.
4. Du gick på bio med?
 Sofie,kaka och Jonas.
6. Du gick på stan med?
Malin
7. Delade en pizza med dig?
Ojj, det vet jag inte, jag äter en hel ;)
8. Du ringde?  
Pappa
9. Skickade ett sms till dig?
Jonas
10. Du kramade?
Jonas
11. Gjorde dig lite besviken?
Säker Jonas :P
12. Gjorde dig mycket besviken?
Säkert Jonas också :P
13. Du skrev med på msn?
Lilllebror
14. Du snackade skit om?
Hmm.? Kommer inte ihåg vet det var :P
15. Du åkte bil med?
Malin
16. Gav dig en komplimang?
Ronja eller Malin.
17. Du kollade på film med?  
Jonas.
18. Du åt med på resturang?
Ronja och Malin
19. Köpte något åt dig? Malin, igår (A)
20. Grät inför dig? Det var nog Ludwig ;)

BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
2. Om inte vem bor du mest hos?
Jag bodde mest hos mamma när jag bodde hemma.
3. Har du eget rum? Jag hade det när jag bodde hemma ja.. Nu kn jag inte säga att jag har ett eget rum, det är bara Jonas som har sitt lekrum ;)
4. Egen dator?
yes
5. Egen tv?
 Nja, det är bådas
6. DVD?
Nja, det är bådas
7. Boxer?
Nja, det är bådas
8. Internet?
Nja, det är bådas
9. Vilka färger går i ditt rum?
Det orkar jag inte gå och kolla…:P
10. Har du stor golvyta? Ja. 85m2
11. Får man plats att sova fler än en i din säng?
Ja
12. Är köket stort?
Lite bredare hade det gärna fått vara.
13. Ismaskin?
nej
14. Micro?
Ja
15. Glass i frysen just nu?
Ja.
16. Fler än ett badrum? Nej
17. Badkar eller dusch?
Båda
18. Tvättstuga?
Källaren
19. Balkong? Ja
20. Bra grannar?
I största allmänhet, Absolut =)


DIVERSE
1. Favoritfärg? Rosa
2. Mobiltelefon?
sony ericsson
3. Skola?
Jag gick på Skolgårda i grundskolan och platen på gymnasiet.
4. Oskuld?
Nej
5. Senaste filmen du såg? Kommer inte ihåg vad den hette
6. Senaste låten du lyssnade på? Minns inte
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Precis rensat
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon?
62h 11min.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon?
Det finns inte.
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon?
2034st
11. Vad åt du till middag igår?
Pizza(A)
12. Har du duschat idag?
Ja
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Att hon skulle ha det så kul och att jag älskar henne.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig?
Typ tack och att hon älskar mig med ;)
15. Har du skolkat någongång?
Tyvärr
16. Är du en svartsjuk person?  
Klart jag är svartsjuk och speciellt nu under graviditeten men absolut ingenting som stör…
17. Har du kysst en av samma kön?
Ja
18. Har du haft handen innanför en av motsatt köns underkläder? Ja
19. Har du haft handen innanför en av samma köns underkläder? Har jag säkert, på skojj-

20. Vem kysste dig senast? Älskling
21. Var han/hon en bra kyssare?
Absolut, annars hade vi inte varit ihop :P
22. Kysste du tillbaka?
Absolut
23. Om du var tvungen att kyssa en kändis av både kvinnligt & manligt kön, vilka skulle det vara?
Johnny depp
24. Säg en snygg person i din vänskapskrets?
Det finns många ;)
25. Gillar du din kropp?
Absolut
26. Har du kysst en med ett utländskt ursprung?Ja
27. Vilket ursprung hade dom?
Vet inte
28. Är du könsdel fixerad?
Nej.
29. Tycker du att tatueringar över hela kroppen är hett?  
NEJ.!
30. Vad står det i ditt femte sms?
”Ja, det behövs nog J!


Kommentarer
Postat av: Moster

Nr 18 och 19 under "boende" var spännande svar... Speciellt att du tvekar under nr 18 (motsatt kön)och stensäker under nr 19 (samma kön)hahahaha

2010-04-08 @ 19:23:26
Postat av: Sofia, Gravid v. 38.

Moster - Det blev lite fel där kanske, läste tvärtom, har rättat till det nu ;)

2010-04-08 @ 19:38:02
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kollar gärna in på min blogg och svara på dagens fråga:)

2010-04-10 @ 10:46:04
URL: http://typejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: