Linköping.

Moster: Ja, Lilly är oftast väldigt glad, hon blir tjurig och hon vill äta eller sova, riktigt skönt faktiskt :)

Idag kommer Sofia,Christoffer och Emma och hämtar mig och Lilly vid klockan tio, då är det avfärd mot Linköping. Ska se om jag kan hitta en klänning åt Lilly som hon kan ha på sig på julafton, den var nämligen slut i hennes storlek i Motala..


Upptäckte inatt att Lilly sov på mage för första gången, eller ja första gången sen hon var bebis, jag tycker ju det är ju gulligt när barn sover på mage, vet inte varför ;)

Lilly har också fått en jävla slemhosta, hoppas att det går över under dagen, får vara ute mycket efter Linköping och hoppas på det bästa. =)

Hoppas ni alla får en bra dag, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: