Rubrik...

Jag har fått tag i barnvagn, kom på att min systersons vagn bara står och inte används, den blir perfekt till balkongen, nu väntar jag bara på att Sara ska hitta sin åkpåse så jag kan köpa den.. Kanon!!

-Jag hoppas även på att det kanske kan förlänga Lilly sovstunder, hon sover i regel bara två gånger om dagen, en vid tolv och en vid fem-sex och varje gång bara i ungefär en halv timma. Hon sover ju dock väldigt bra på natten, somnar vid nio och vaknar vid åtta så jag klagar inte...


Idag har jag varit på stan med syster, mamma och självklart Lilly. De köpte lite julklappar men det blev mest att titta..  Malin kom även hon en stund, vi åkte hem till mig, cecilia kom så fikade vi, Cecilia åkte vidare till jobbet medans Malin jag och barnen tog oss en promenad... Har nu plockat iordning och ska straxt krypa ner i sängen!

Hoppas ni alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var mys, tack för fikat vännen :)

2010-12-12 @ 01:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: