Julafton!

Tänkte skriva lite om våran första undebara jul tillsammans med våran lilla prinsessa! Blir mest bilder ;)

Lilly vaknade vid halv åtta och då fick hon sin första julklapp i sängen!
Blev lite förvånas när mamma tog fram kameran direkt på morgonen ;)

Klockan tio var vi hemma hos mamma där det serverades julfrukost!
Pappa och Åsa var även hemma hos mamma för att de ville ge Ludwig sin största julklapp som var en digitalkamera..Ludwig åkte till sin pappa på eftermiddagen.

Lilly myste med Patrik.

Efter frukosten så började mamma och jag med maten och vid klockan ett åkte Lilly och Jonast ill farmor och farfar och åt där. ..


Lillebror och jag!







Lilly fick en nalle som var mycket större än hennes själv ;)

Här har vi kommit hem till pappa, sitter och äter efter att vi öppnat paketen, tyvärr tog jag inga kort när vi gjorde det eftersom att vi alla bara fick ett paket var, alla blev besvikna, men upptäckte efter ett par minuter att alla som satt där hade fått varsitt sms med vad vi skulle få i julklapp..
Lilly fick ett paket med en febertermometer i, sån till öran. Hon har ju också fått sin sittvagn i förtidig julklapp.
Jag, min lillebror Simon och Linnea som inte värvarade. fick ett sms som det stog :
God jul. ^Årets julklapp till dej är en INFONE, MEN eftersom det tydligen är många som får det i julklapp så är det tyvärr ganska lång leveranstid... Ca: 4-6 veckor. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)Men när du väntat färsigt så väntar Fri Surf, 3000minuter, 3000fria sms. Varje månad i 18månader i rad. Såååå GOD JUL  önskar Pappa och Åsa.

Jonas, Rebecca och Patrik fick smsn där det stog. (Svärdotter & svärsöner)
God jul. Årets julklapp till dig är 259:- tyvärr är mina kuvert slut så ni får dom snart, tur att det är var tvärtom. God jul önskar Conny och Åsa.

Min systers kommer jag inte ihåg exakt men hon fick i alla fall sin hund som hon lånade pengar av pappa till för några månader sen.


Denna julafton har vait helt perfekt, Lilly har fått så mycket grejer, mest kläder eftersom att det vat det jag önskat mig, hon fick också en bilbarnstol och som jag skrev sittvagnen i förtidig julklapp ;)

Ne nu ska jag sluta babbla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: