20 Februari

Jag kom på förrut när jag hade skrivit förra inläggen att jag faktiskt inte berättade om gårdagen, trodde jag hade gjort men gud så fel jag hade.. :P

Var ju på vattengymnastiken på morgonen vilken kändes hur bra som helst, det var väldigt rolig träningsform och jag kan också säga att jag har träningsvärk i rumpan och benen :P Efter det satte vi oss på lilla hem och tog en fika och lugnade ner oss sen gick vi en runda på stan.. Åkte sedan hem till mamma en sväng men hon var trött så åkte ner till simhallen och mötte upp syster,moster med barn så kollade på dom när de badade och satt och höll och busade med gabriel när han hade badat klart sen duschade jag honom och grejer, himlans mysigt.. =)
Efter simhallen åkte vi alla hem till mamma där hon hade gjort mat, potatismos och korv...

På kvällen gjorde jag ingenting, bara tog det lugnt, la mig i ett varmt bad, som jag gör nästan varje dag nu för tiden, det är ju så himlans skönt =)

Idag har jag inte gjort ett skit, kom på att man kunde spela spel på internet så har legat och spelat uno, skit skojj..
Ne nu ska jag ta fram glad och bestick så att vi bara kan äta när Jonas kommer hem, det blir pizza :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: