13 Januari

Imorse när jag gick upp och skulle sätta på min dator så fick jag inte igång den, den sitter alltid med laddaren i så det kunde inte vad batteriet som var dåligt men provade ändå att ladda den ännu mera efter en massa jucklande med kontakten men tyvärr utan resultat så när jag hade varit på ung m. så åkte jag och jonas ner med den till expert och dom fick inte heller igång den med dras laddare så antagligen är någonting som inte fungerar i datorn med uppladdningen då den indikerar på dåligt batteri...
Det jobbiga är ju att jag inte har alla mina foton på datorn någon annan stans än på datorn, alla balbilder, student, studentvecka, på ludwig, på magen, på mig och jonas, ja alla mina bilder, är fruktansvärt orolig för den lokala reparatören inte sk akunna fixa det och dom måste skicka iväg den för iså fall kommer dom radera allting och det vill jag inte.. Och som ni säkert alla också har så har man ju en del privata bilder i datorn som man absolut inte vill att någon annan ska se.. =(
har förresten lånas svärmors dator så länge så har i alla fall en dator som tur är...

ne slutprata för min del, måste springa in i badrummet innan mitt badvatten rinner över. hoppas ni alla har haft en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack! :)



Hoppas alla bilder klarar sig. Det där är ju skräcken, om datorn pajar så alla bilder försvinner! :(



Kram

2010-01-14 @ 09:54:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: