Utmanad av Linda

Jag fick denna award av Linda
Instruktioner;

1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Fakta om mig;

1. Är fruktansvärt/barnsligt mörkrädd
2. Har ett himlans humör, vilket också är värre nu när jag är gravid.
3. Jag tror jag fått städmani, blir arg irriterad och ledsen när det ser ut.
4. Jag och Jonas träffades på hans jobb då han var min handledare.
5. Det skiljer 16 år på mig och Jonas.
6. Vi hade planerat att föröka oss på att skaffa barn om ett halv år, jag blev gravid  ungefär ett år innan planerat alltså, men bebis är inte mindre ovälkommen nu vill jag lova <3
7. Jag tycker att det mest avslappnande/skönaste/lugnaste är jag ligga framför datorn och bara ta det lugnt..

Jag utmanar;
Denise
Naimi
Storebror
Jenny
Sofie
Sara
Zanna


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Du skulle ju inte göra den ;)

2010-01-29 @ 15:31:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: