27 Juli

God morgon!!

Skrev nyss ett inlägg men det råkade jag radera, smart som jag är!!!

Det blir därför bara några rader!


Gick Upp för en timma sen, väcktes av Lilly då som var hungrig, hon somnade om direkt efter men jag gick upp. Kände inte att jag ville somna om efter att ha sovit i ca 10 timmar. Är skit trött men det är antagligen för att jag sovit för mycket.. ;)

Dagen kommer bestå av umgänge med Fia-Lotta som är hemma ifrån sthlm, jag hoppas att det är lagom varmt så att vi kanske kan ta en liten promenad!!

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack ;)

2010-07-28 @ 01:01:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: