Vaccination

Vi är nyss hemkomna ifrån bvc, hon blev så ledsen när hon fick sprutorna och att hon var jätte trött gjorde inte saken bättre. Hon somnade direkt i vagnen när jag la ner henne och nu när vi kom hem somnade hon om igen i sin säng, som hon älskar! ;)
De vägde och mätte henne också, hon väger nu: 5725g och är 61cm, hon är stor nu min lilla tjeja!!!


Idag har vi haft tvättstugan, jag kan säga att det är inte det bästa som finns at bo på tredje våningen när man har tvättstugan i källaren och Lilly på armen.. Det har varit väldigt krångligt, har visserligen haft henne i bärselen men hon det är ju ändå krångligt, och tungt...


När Jonas kommer hem om ungefär en timme ska jag åka iväg och handla lite grejer på ÖB och även Willys...

Jaja, lite blandat inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är inte roligt med sprutor och helst inte när de är så små. Det är roligt att följa er i bloggen :) Hoppas ni får en bra kväll! kram

2010-07-20 @ 18:18:27
URL: http://johannaswriting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: