2 Mars - Malin födelsedag

Ja, idag är det Malin födelsedag så ett stor grattis till dig vännen!!!

Har ingen datalust överhuvudtaget, därför jag inte bloggat någonting men tänkte bara tala om att allt är som det ska och att bebis är kvar i magen.. ;)
En vecka kvar tills vi får veta hur det blir, om hon kommer ut tidigare eller om hon stannar kvar ett tag till...
I söndags var vi och köpte vagnen så nu står den här hemma, blir lika glad varje gång jag ser den... Igår skulle vi åkt till ullared men vi vände vid gränna för det var värre väder däråt och det är ju onödigt att riskera våra liv, ska åka på Torsdag istället... Förhoppningsvis är det bättre väder så, det ska det ju vara i alla fall, om man kollar vädret nu =)

Ne men som sagt, kommer nog ligga lågt med bloggandet nu ett tag men om inte annat skriver jag självklart när jag vet någonting och pluttan, om jag inte skriver innan, vi får se.. =)

Hoppas ni alla får toppen och njuter av solen som faktiskt är framme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: