23 Mars

Igår var jag hos pappa på kvällen, bjöd dit mig själv och när vi var och handlade bjöd jag också in mig själv på mat, sånt är bra tycker jag... Det blev tacos så det var gott ;)
Vi fick även lite kläder av pappa och Åsa som de köpt i prag, jätte fint set men sju delar, mysigt... Blir lika förvånad varje gång jag ser kläder till lillan, så små de är och ändå kommer de antagligen vara förstora ändå..

Inat vaknade jag vid tre tiden av att jag kräktes, gick upp på toa och fortsatte men sen var det bra, det la bara av, helt sjukt, nu känner jag ingenting, eller har lite ont i magen men det vet jag inte om det beror på det, det svider liksom så kan tänka mig att det är katarren.... Messade lite med Jonas förrut och han sa att han hade kramper i magen så vi får se hur detta blir.. Som sagt, det återstår att se....

ne jag kände att jag inte hade någon lust att skriva alls så det blev lite hattigt inlägg, men men ;)

Ha en bra dag. kram

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja tyvärr kan ju olika barnmorskor få fram olika vikter, så helst vill man ju ha samma! :p

2010-03-23 @ 11:05:56
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

tack så mycket :) så stor nu!



Uschh stackare hoppas du mår bättre igen nu då!

jag mår jätte bra, lite rastlös om dagarna nu bara!

Krya på dig! kramar

2010-03-23 @ 11:15:27
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: