24 Mars

God middag alla fina =)

Idag mår jag bättre, har sovit hur gott som helst inatt, bara varit uppe och kissat tre ggr, det ni, underbart :D

Nu här straxt ska jag åka till Cecilia och fika, har blivit lovad bullar, kan det bli bättre?? Efter det ska jag till barnmorskan på vanligt rutinbesök och efter det ska jag hem till mamma och äta, förhoppningsvis kommer kanske syster en sväng också.... Ska nog vara hos mamma hela kvällen eftersom att Jonas ska på hockey och det känns sådär att sitta här hemma själv och uggla, lite mys hos mamma skadar ju aldrig.. =)


Hoppas ni alla får en kanon dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, roligt när man tänker på hur mycket man kissade som höggravid - nu när jag ammar går jag på toa kanske en gång om dan bara, haha! Lille suger väl ut all vätska ur mig :P



Vad roligt att du tycker han liknar mig lite, själv är det ju svårt att se sånt där ;) han har definitivt mina öron iaf, haha!

2010-03-24 @ 16:39:29
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Janni gravid i vecka 37 ♥

oo vad skönt att du mår bättre!

kramar

2010-03-24 @ 19:52:36
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: