25 Mars

Ja idag är det den 25 vilken betyder lön, underbart!!

Igår var jag hos barnmorskan på rutinkontroll, hon frågade som vanligt hur jag mådde och ja jag mår bra blev mitt svar, som vanligt.. Ändrade mig efter en kort stund och tänkte på vad min moster sa, att jag skulle tala om att jag inte mådde så bra så Marie gjorde lite kontroller, tog blodtrycket på mig vilket var högt, konstigt nog eftersom att jag haft bra/lågt innan.. Kisseprovet visade ingenting men hos tog också lite blodprover då hon sa att jag kunde ha havandeskapsförgiftning, ska tillbaka imorgon så då får jag veta mer... Men jag kan tänka mig att kroppen bara är trött, eller hoppas på det i alla fall ;)

Idag ska jag upp till mormor, eller ganska exakt om en timma som ska vara där och äta och efter det ska jag ha Gabriel i någon timma då moster skulle iväg och Eliott och mormor ska på teater, har inget emot att ha den lille, han är ju allt för mysig =)

Ne som sagt, ska vara där om en timma och innan det ska jag bort till jobbet och hämta mig lön så jag kan ta med mig bilbarnstolen hem ifrån moster :)

Hoppas ni alla får en kanon dag. Kramar.

Kommentarer
Postat av: Moster

Bra att du ändrade dig så hon kunde ta många prover.



Säg bara till när du hämtar stolen så ska jag göra ordning den åt dig :)Och allt annat du ville ha också

2010-03-25 @ 18:48:33
Postat av: Linda Olsson

Eller hur? Tack! :D

Kramar

2010-03-26 @ 09:54:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Helena & Arbnora

Hur känns det att få en bebis snart?

fin blogg! Kolla in vår!

2010-03-27 @ 18:52:46
URL: http://ahearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: