31 Mars

Jag känner lite att jag blivit ganska duktig på att skriva i bloggen... Saken är den att jag har lust att skriva typ hela tiden men jag har ju ingenting att skriva om eftersom att jag bara ligger hemma och inte gör någonting... Därav mina tråkiga inlägg!!!

Just nu sitter jag och väntar på att mitt bad ska bli klart, jag är färdigbadad och klar lagom till andra avenyn börjar, kanon!! Idag har jag faktiskt packat bb-väskan så nu är allt klart, tror jag?!! Tror som jag skrev någon dag för ett tag sen ändå att jag kommer få gå över tiden så det är väl ingen brådska ;)

Imorgon ska jag till barnmorskan på kontroll igen och jag tror det ser bra ut denna gång också, känner faktiskt att jag inte är alls lika trött längre än vad jag var då för några veckor sen och det känns jätte skönt...

Ne nu är nog mitt bad klart för länge sen, hoppas det inte runnit över ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker det är kul att du uppdaterar ofta oavsett vad du skriver om..

En blogg är ju till för att skriva lite vad som helst så inte ska du känna press på att det alltid måsta vara så intressant..

Jag flummar ju mest runt i min blogg jag..



De e lustigt att vi är ofta hos BM samma dagar men missar varandra helt..



Kram

2010-04-01 @ 06:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: