31 Mars

Gud så skönt, imorgon är det första april.. Det känns inte så långt kvar till bf när det nu snart är april månad.,, Snart fyller jag också år, hela 20 faktiskt.. Längtar till smörgåstårtan ;)

Jag har varit en sväng hos mamma idag också men det blev bara en kort visit, kände inte att jag var på humör för att umgås idag så det var lika bra att åka hem innan vi skulle vi osams ;) När jag kom innanför dörren hemma ser jag att jag fått min deklaration, underbart tänkte jag så öppnade men var självklart lite nervös IFALL jag skulle få restskatt men icke, får tillbaka 5000 kr, UNDERBART! =) har nu skickat in mitt kontonummer så jag får mina pengar lite tidigare än förra året då jag glömde anmäla det. Men men nu ska jag väl som sagt få dom lite tidigare...

Ne nu ska jag kika runt lite. Hoppas ni alla har en underbar dag.. Kramar

Kommentarer
Postat av: Ida

Japp imorgon börjar "vår" månad.. Helt underbart!!! Snart har vi en prinsessa och en skrutt..

2010-03-31 @ 16:14:49
Postat av: Ida

Ja min kommer ju förhoppningsvis i helgen.. Sen väntar vi spänt på er så vi kan vara barnvagnsmaffia..



Ne över tiden får du allt inte gå.. Lilla prinsessan får allt titta ut lite tidigare tycker jag..

2010-03-31 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: