7 Mars

Ja, som jag skrev i förra inlägget eller om det var förra för det så har jag ju inte större blogglust men tänkte jag skulle skriva lite nu.... ;)

Fredagen spenderades med mamma på akuten, hon har fått en jätte stor svullnad på ena låret som är jätte ömt, satt på lasarettet från klockan 14-23 ungefär och vi gick ändå därifrån utan svar.. De sa att hon kunde komma tillbaka på Lördagen istället så det gjorde hon... Tråffade läkare inom olika områden men de kunde inte hitta någonting, så de vill att hon ska komma till akuten imorgon klockan 10 igen.. I Lördags satt hon på lasarettet från klockan 12 till 19 men som sagt, utan svar då också... Fatta att hon har suttit på akuten alla dessa timmar UTAN svar!! Sjukt!

Men i alla fall... I går (lördags) var jag bara hemma och gjorde ingenting, eller jo det gjorde jag... Jag tvättade och plockade iordning allt vi köpt på ullared vilket tog lite tid, tvättade alla barnkläder/sängkläder och allting sånt så nu är allt klart tills hon kommer ;) Mellan klockan 12 och 17 kanske jag satt ner 40 minuter, inte illa pinkar va ;)
Idag har jag plockat iordning det lilla som låg framme, plockat ur diskmaskinen, toskat alla ytor, dammat, dammsugit och torkat golvena.. Tillochmed gjorde iordning mat tills Jonas kom hem från jobbet, det ni.. ;) Denna helg har jag inte legat på latsidan i alla, bra gjort av mig!!!! =) Har faktiskt tillochmed färgat håret vilken jag dragit ut på, det är ju så tråkigt att göra själv men det var verkligen behövligt nu så det gick inte vänta längre...

Ja, detta var min helg, inte direkt roligt men som sagt, har fått lite gjort...

Hoppas ni alla haft en underbar helg och hoppas ni får en bra vecka =)

Kommentarer
Postat av: janni gravid i vecka 34 <3

Ja nu längtar man så himla mycket <3 tänk att det verkligen börjar närma sig :)



Ja mår jätte bra, är lite tungt men jag njuter hela tiden med underbara magen!



Kramar

2010-03-07 @ 20:56:31
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: