8 Mars

God morgon...

Idag vaknade jag tidigt, redan klockan åtta faktiskt, har börjat gör det från och till... Jag vet inte om det är huvudvärken som väcker mig eller vad det är, har haft värk i flera dagar tillochmed på nätterna, inget roligt, börjar bli riktigt jobbigt faktiskt....

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen göra iordning mig för om någon halv timma-timma kommer Malin hit och umgås en sväng.. Klockan 13:30 ska jag och förhoppningsvis älskling om han fick ledigt åka till feelgood där det är föräldraförberedelser, med mördravården... Kanske inte jätte kul men det är ju information som kan vara bra att veta vid förlossning och så =)

Hoppas ni alla får en underbar dag! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gumman då.. Blir så orolig för din huvudvärk. Har du pratat med BM om det?

Så det inte är nått som inte är bra..



Hoppas det var intressant på föräldrakursen och att din älskling fick ledig och kunde följa med..



kram kram

2010-03-08 @ 14:04:52
Postat av: Linda Olsson

Haha! Men det är ju så! Sist jag va inne hade jag ju tur o fick en kvinnlig. Jag kunde inte lägga mig i stolen själv så hon fick lyfta upp benen åt mig. Räcker med pinsamhetsgrader när det är en kvinna, jag vill INTE att sven ska görat åt mig :P hahaha! Tackolov att man har mamma som kan följa med :P



Vi ses säkert där uppe sen! Lycka till!! :D



Kramar

2010-03-09 @ 09:32:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 35 <3

tack så mycket för tipset!!

Hoppas allt är bra med dig? kramar

2010-03-09 @ 12:45:46
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Ida

Jodå vi mår bra.. Lite hostig fortfarande, men det överlever jag..

Ska bli skönt att komma till BM imorgon och få en läkartid så får jag hoppas jag får en igångsättning ganska snart.. För annars sprängs nog magen på mig. Huden gör otroligt ont just nu.



kram kram

2010-03-09 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: