20 Maj

I förmiddags mötte jag upp Naimi för att gå till öppna-förskolan för unga mammor om jag inte fattade fel, efter det var vi en lååång sväng på jysk och jag handlade lite grejen, sängkläder, fotoalbum till lillan, gipsgrej så vi kan göra avtryck på hennes händer och fötter och ett täcke till mig.. Efter det var vi tjocka och åkte till mc donalds där vi mötte upp Sara, Linda och Felicia och efter det gick vi på stan en sväng och sen åkte Naimi och jag hem till henne. Där ifrån kom jag hem förrän vid halv tio kanske.. Så dagen har alltså spenderats med den tjejen, har varit super trevligt.. Konstigt att det finns så mycket att prata om trots att man knappt känner varann.. =)
Har också tryckt i oss varsin glass och pizza nu på kvällen, inte konstigt att inte jag går ner mer kanske :P

Imorgon kommer Malin hit igen, redan vid klockan tio, BLÄÄ! :P Ska också lägga upp bilder på min fina prinsessa imorgon, som jag tog igår, har bara inte orkar....

Hoppas ni alla haft en super dag! God natt.

Kommentarer
Postat av: Belliz

Fin blogg du har=) Puss

2010-05-21 @ 10:33:07
URL: http://izabellaandersson.blogg.se/
Postat av: Naimi

mycket trevlig dag (: känns som man känner dej bättre än va man egentligen gör ;D

2010-05-21 @ 11:20:20
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Belliz

Hehe aa den har jag bytt=) Faan folk trodde ju att jag hette Isabell :P

2010-05-22 @ 10:03:59
URL: http://izabellaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: