Farsdag!

God morgon!

Idag gav min lilla tjeja mig sovmorgon, hon vaknade inte förrän halv åtta, hon brukar vakna klockan sex, det var en väldig skillnad måste jag säga!

Igår var Jag,Jonas,Zanna,Patrik,Pappa och Åsa ute på kina restaurant och åt lyx, sånt sånt där som man inte gör allt för ofta, förrätt,huvudrätt och efterrätt, så himla mysigt så ni anar inte. Efter det var det planerat att åka till pappa igen för att dricka lite och äta skinkmacka men alla blev så trötta efter maten så vi var hemma halv elva, lagom sådär =)

Det blir att åka till pappa idag igen eftersom att det är Farsdag, det kommer att serveras chiliconcarne, det är ju så gott.. 

Ne nu ska jag byta bajsblöja, Lilly har sina rutiner att bajsa på morgonen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: