Lasarettet!

Jag börjar tycka att datorn är overhört tråkig, vad gör man? läser bloggar, kollar Fb, förrut var det också tradera och blocket eftersom att jag letade efter olika saker men nu vet jag knappt vad jag ska kolla på...
Har också kommit på att jag är dålig på att uppdatera här, men skriver jag så gör jag ;)

Straxt ska Lilly och jag åka och hämta min syster på jobbet och sen Ludwig på dagis sen ska vi åka till doktorn med honom, de tror nämligen att han har astma, stackarn.. Hoppas inte att det är så bara, så synd om honom om han skulle behöva ta medicin jämt.. Det är ju inget roligt! =/

Efter lasarettet ska vi till stan och ta en lunch, jag ska också möta min mormor klockan två för att sedan gå till tygaffären, mormor ska så en sittdyna till Lillys nya vagn!!! :D


Ne nu ska vi ta på oss.. Skriver sen för att tala om hur det går med lillplutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: