Snöoväder!

Har nu haft securitas här och kollat på vårt läckande element, det kunde vänta tills imorgon fick jag till svar. Hoppas att det kommer då och gör någonting åt det.
Är ganska glad att Lilly inte kryper eller går omkring än, då hade det nog varit lite svårare att ha de stå och droppa ;)

Idag är det väldigt lugnt här hemma, Jonas är och jobbar och slutar klockan fem. Jag och Lilly har inte gjort någonting i princip, jag har faktiskt duschat men hyskläderna åkte på igen och Lilly har pyjamas på sig, längre än så kommer vi inte idag... Hoppas att tiden går fort tills Jonas slutar, vill ha vuxet sällskap och så hoppas jag faktiskt att han lagar mat när han kommer hem, jag är hungrig... =)


Hoppas ni alla får en bra första advent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: