Tand nr 3 och 4!

Har glömt att skriva att Lillys 3:e och 4:3 tand har kommit upp, det har varit problem när hon har fått dom. Hon fick så himla mycket slem så hon blev så lös i magen, alltså så kom det bara ut slem och lite bajs ungefär 10 gånger om dagen så hon blev jätte skinflådd i rumpan. Jag tyckte så synd om henne, hon grinade illa eller grät varje gång jag skulle ta bort bajset. usch!!! =( Men nu är det ju bra och båda tänderna framme! Alltså fyra tänder redan!



Igår satt Lilly framför spegeln när jag grejade lite här hemma, när jag kom och skulle ta upp henne möttes jag av detta:

Hon satt alltså och lekte med sin egen spya, sååå mysigt!!

Kommentarer
Postat av: sarah

Vilken stor tjeja med så många tänder!:) haha, härligt med kräkset:) Det är mysigt värre med barnkräks överallt!;)

2010-11-14 @ 09:06:10
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är väl härligt=) Har man inget annat att roa sig med så;)

2010-11-14 @ 12:49:55
Postat av: sarah

sv: Oj, är hon redan så stor? Gud vad tiden går fort! Arvid blev 3 månader den 4:e november:)

2010-11-15 @ 09:20:41
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: ja verkligen! Snart ska de väl ha moppe och tycker att man är världens pinsammaste mamma:D haha.. Det går bra för oss, Arvid har lite problem med magen så han skriker rätt mycket, det kan vara lite jobbigt men annars går allt bara bra:)

2010-11-16 @ 07:05:12
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: