6 September!

Imorse vid elva tiden åkte Lilly och jag till Linda och fikade, därefter hem till Josefine och därifrån kom jag nyss hem, Det har varit en super trevlig dag med mycket snack och skratt, som vanligt har lillan skött sig galant, jag älskar att hon är så himla lugnt och finner sig i det mesta.. ♥ Världens gladaste lilla flicka har jag till dotter, hon är precis som jag vill att hon ska vara, eller ja, ett sånt barn som man drömde om innan man fick barn, om man säger så, ni fattar tror jag.. !

Hoppas ni alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Du har världens snällaste barn! Jätte kul är det när ni kommer på besök!

2010-09-10 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: