Söndag

God dag! Idag gick inte jag upp ur sängen förrän kvart i tio, låg kvar medans Lilly sprang runt här hemma och lekte. Hon är så himla duktig min lilla prinsessa, går/springer runt hela tiden och vill aldrig vara så armen.. Herrondagen när. I var ute och lekte i lekparken gick hon där ifrån själv och det är en bra bit!! Stolt mamma!!:).

Ligger Nu i soffan efter ha rensat iordning lite i några skåp när Lilly har sovit, hon vaknar nog när som helst och då ska vi hem till min mamma där syster och patrik befinner sig.. Måste även åka hem till Åsa för att hämta vagnen som jag glömde där igår när vi var och sa hej då till min pappa som åkte till USA idag och ska vara där i tio dagar!!;)

ne nu vaknade Lilly så nu ska vi åka. Hoppas ni får en bra söndag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: