Dagen!

Tjoho!!

Imorse var vi ju som jag skrev att vi skulle på babycafét, väldigt mycket folk, lite för mycket fort för min del kände jag, var precis slut när vi gick därifrån, antar att det blir så med bara barn som är under 1 år..
Efter det gick vi hem till Jenny där vi fikade och spenderade hela dagen, var hemma vid fem då Malin, jag och Jonas åt mat.. Dagen har varit lika trevlig som dom brukar när man umgås med Malin och jenny, fjäskt, HOST! Nejvars, dagen har varit underbar och vi måste bli bättre på att ses!! =)

Puuuusss!!


Har förresten precis sökt tre sommarjobb, känns bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: