Duktig tjej!

Igår lärde sig min lilla tjeja att ställa sig upp i sängen, så varenda gång hon är i sin säng eller som imorse när hon var i vår soffa så ställer hon sig upp.. Även mot sin babysitter stallde hon sig upp nyss och släppte nåda händerna när jag bara hade en hand löst på hennes rumpa..

Jag blir så imponerad eftersom att det är en riktigt liten fegpropp jag har till dotter! ;:)


13 Februari. Här hade vi gått igenom hela lägenheten och jag bara höll henne i ena handen och i den andra hade hon en leksak.. Mamma blir stolt! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig hon är sötnosen=)

2011-02-20 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: