Finbesök!

God morgon!

Igår kom Cecilia hem ifrån Umeå så då umgicks ju självklart Lilly och jag med henne, vi gick på stan och kikade lite,  jag köpte en stickad tröja till Lilly för 30 kr, fynd!! Vi tog även en fika med david på stan och sedan åkte Lilly och jag hem. Vid sju tiden fick jag åter igen besök av Cecilia men även Josefine, vi drack lite vin och hade det trevligt, de åkte vid halv elva för att det skulle vidare och sen ut, ganska skönt för att då kunde jag somna skapligt ;)


Idag ska jag och Lilly följa med Malin till Jönköping för att köpa lite möbler och småskit på ikea, "kul" att komma till ett annat ikea än i Linköping för att där känns det som att jag har hängt jämt sista tiden ;)


Ne nu ska jag visst ta Lilly som tycker att morgonstuden är slut, vilket består av att hon sitter i babysitter i en halvtimme och kollar på tv.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: