Skit!!!!

Fy för mig själv, det var imorgon jag skulle till tandläkaren.. Hade det på känn igår kväll att det inte var förrän den 28:e men så tänkte att jag skulle kolla när jag gick upp på toa inatt, vilket jag alltid gör, men inte inatt, typiskt! Men men, nu har jag i alla fall gjort iordning mig, eller ja, duschat och fått på mig kläder, skönt att jag inte hann och sminka mig, sminka sig såhär tidigt i onödan känns inte bra ;)

Idag vid tio tiden kommer Malin och Aron hit, så ska vi till öppna förskolan så att barnen får leka och träffa lite andra barn, det tycker jag är nyttigt, inte bara träffa "dom gamla vanliga"...


Ne nu ska jag kolla runt lite!!!

Kommentarer
Postat av: Naimi

Ja, ja e väldigt stolt måste ja säga ;) Så gammal e hon ju faktiskt inte, finns ju sånna som e året äldre o inte ens har börjat me sånt än :)

De går jätte bra, hon trivs men blir ledsen när mamma går, såklart :)

Ja de måste vi verkligen! nästa vecka? :)

2011-01-27 @ 13:54:44
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: