Händelserik dag <3

God kväll.
Bloggen har varit låst hela dagen, som ni ser så har jag ändrat lite grann, blev nöjd men fattar ju knappt någonting. Om ni ser något som ser fel eller konstigt ut får ni gärna säga till! ;)


Idag vid lunch-tid kom mamma hit och år middag med oss. Efter det tog vi (mamma, jag och Lilly) en promenad ner till folkets park där vi åt glass,drack kaffe och lekte en massa, så roligt att se, min tjej har blivit stor! <3

Efter lekparken och hoppande i hoppborgen gick vi till Zanna på jobbet och åt ännu mera glass och efter det gick vi till golfbanan och körde en runda!

En massa bilder från dagen:







Lite tjurig när mamma inte orkade hoppa mer.



Straxt utanför Zannas jobb.

Mor och dotter, det får avsluta.
Tack för en bra dag med mycket bus <3

Kommentarer
Postat av: sarah ek:)

Vad kul att du börjat blogga igen! :)

2011-07-13 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: