Lilly 1 år <3

Har glömt bort att lägga upp bilder ifrån Lillys 1 års firande och skedde den 24 April.

Både släkt och vänner var här och firade (mig) och Lilly.
Finns inte så mycket att säga mer än att det var trevligt och vi fick både väldigt fina presenter och det tackar vi för!



På morgonen efter att vi väckte henne med sång och presenter.
Precis nyvaken prinsessa♥

Väntar på tårta
(Födelsedagen)

Äter tårta med hela kroppen
(födelsedagen)

Fick en prinsessfotölj av blivande faddern Sofia, på födelsedagen
(när dopet blir av)



Båser ur ljuset på lillans tårta♥

Födelsedagsfirande



Så glad prinsessa <3

<3

Kusinerna <3

<3

Cornelia

Jag med min lilla kusin <3

Sötaste Aron provade  Lillys tofs <3

Älsklingen var precis slut på kvällen <3




Kommentarer
Postat av: Moster

Din kusin var ett vansinnigt sött barn ;). Ja och Lilly också såklart :)

2011-07-15 @ 18:49:10
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 23:47:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: