.....

Det var väldigt länge sen jag skrev nu, låg och funderade på ifall jag skulle ner bloggen imorse eller ja, låsa den rättade sagt, låsa den eftersom att jag ändå bara skriver för mig själv, för att jag ska kunna läsa i framtiden. Kom fram till att det knappt är några som läser bloggen och de få som faktiskt gör det kan ju få fortsätta med det även om jag skriver väldigt sällan ;)


Har faktiskt inte haft tid eller lust att sitta vid datorn överhuvudtagen sista tiden.. Men jag ska ta och skicka efter bilder på fujidirekt nu därav anledningen till att jag sitter här!
Skickade efter en massa kort igår och som  sagt så ska jag göra det nu, ingås att jag inte har framkallat några kort desan lilly var tre månader, tiden går för fort!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: