Släktkalas

Idag är det släktkalas som gäller. Min gammelmormor fyller 89 år och det ska firas hos hennes med hela släkten. Ska bli roligt eftersom att det inte är allt för ofta man träffas hela släkten!
Vi ska även passa på att ta kort på fem-generationer tjejen vilket vi har sagt att vi ska göra sen Lilly föddes men det har hela tiden glömts bort.


Igår på kvällen åkte vi upp till småängsbadet där jonas föräldrar campar över sommaren. Åkte dit och grillade och de andra drack lite öl medans jag gick köra hem.


Ne nu ska jag slänga in Lilly i duschen så att hon är ren och fin :)

Hoppas ni får en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: