Matvägran.

Jag skulle nog kunna sova hur mycket som helst har jag en känsla av. Lilly har börjat vakna halv sju-sju på morgonen och det är inte okej. vid åtta-tiden som hon vaknade förrut tyckte jag var perfekt. Kanske inte så lustigt att hon börjat vakna på tidigt eftersom att jag och Jonas har jobbat väldigt mycket samtidigt senaste tiden.

Nu ligger hon i säng och vilar middag, det gick utan protester vilket det inte har gjort de senaste dagarna hon ska vila middag. Kanske beror på att hon fick i sig lite yoghurt och flingor innan hon la sig.

Hon matstrejkar nu förtiden mer eller mindre, VÄLDIGT små portioner går ner, oftast bara ett par tuggor.
Välling äter hon mer än gärna. Känner att jag inte kan göra mycket mer än att försöka ge henne mat och sen välling efter OM hon ber om det. Känns dock inte så "kul" att behöva ge henne mycket välling när hon är 21 månad, men vad gör man?

Ska nu passa på att duscha när hon sover, sen blir det att fara till mamma!



Kommentarer
Postat av: Naimi :)

Tack fina du <3

Va jobbigt ni verkar haft de med Lillys astma :(

Kan väl försöka ses nån da i veckan?

Kram

2012-01-22 @ 10:06:59
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: