Mjölby simhall.

Hej o hå..

Har tänkt flera gånger att slänga in ett inlägg men det är fullt upp hela tiden! ;)

Igår var jag och Lilly i mjölby simhall med Zanna,Patrik, Ludwig och Ludwig.
Lilly är ju som en riktig fick i vattnet, inte räff för någonting, eller ja, att hamna med huvudet under vattnet är ju inte jätte kul men så länge huvudet är över vattnet är hon helt galen alltså, så roligt att se. det blir definitvt att åka till simhallen mer nu när man ser hur roligt hon tycker det är..
Tyvärr tog jag inte med mig kameran eftersom att jag är väldigt rädd för att den ska bli blöt och gå sönder.
Sofia kommer hem ifrån Thailand i slutet, den 29, Oj, det är ju imorgon, JiPPI ;) Gud nu blev jag super glad, hon har varit borta i en månad nu.. Härligt!! =)
Nu till saken, hon har en vatten kamera som jag tänkte jag skulle ta och låna när hon kommer hem så att det kan bli lite bilder på min lilla fick i vattnet..

När vi kom hem igår åt vi lite mat och sen slängde oss i soffan och hade fredags-mys. Eller snarare Lilly hade Fredagsmys. En massa godis som hon satt och mumsade på medans hon kikade på Nickenyfiken som är hennes stora favorit.




Idag har vi också varit på lite äventyr.
Jag,Zanna och barnen var och tittade på "sång med pettson" i tennishallen. Vi gick typ tio minuter före det var slut. Varken vi eller barnen tyckte det var någon höjdare, vi trodde också att det var "pettson och findus-teater, så fel vi hade. Aja, vi hittade på någonting i alla fall och Lilly tyckte det var kanon kul att springa runt och leka ;)


Nu ska jag titta facebook lite och sedan umgås med Jonas och hans vänner som är här. De dricker lite, kollar på fotboll och ska väl även ut på krogen sen. De firar Jonas lite också som fyller på Onsdag. =)

Ett väldigt långt inlägg, hoppas ni orkar läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: