Simhallen igen!

Ja, idag blev det simhallen igen, fast i Motala. Så himla roligt, tänkte jag skulle göra detta till en vana, att någon gång i veckan åka och bada med Lillan, hon uppskattar det ju verkligen..

Som jag skrev igår ska jag försöka få med mig Fia någon dag också så ni kan få några kort..


Sofia ringde nu på eftermiddagen och sa att det har kommit till stockholm så ikväll ska jag träffa min kära efterlängtade vän, jag längtar såå.... =)


Ne nu ska jag ta mig en cig och sen passa på att slänga mig i soffan en stund medans Lilly sover, det blev sen sovstund idag ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

Det är bra att va ofta i vatten med barnen så de inte blir rädda eller får för sig att vattnet är farligt. Våran minstingen tyckte det var farligt i början nu åker vi till simhallen och han älskar vattnet :)

2012-01-30 @ 08:25:37
URL: http://saknadenattblimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: