Sjukstuga

Ja, här hemma har det varit sjukstuga ett par dagar. det har dock inte hindrat oss från att hitta på äventyr.
Natten till Fredag så vaknade lilly 02.40 och tyckte det var morgon "opp opp" tog upp henne och brände mig nästan på henne bokstavligt talat, 40,3 hade hon. På morgonen låg det på 39.3 men inte märktes det, vi gjorde iordning oss och spenderade dagen i Orlunda hos Malin,Kaj och Aron.
Igår, Lördag var vi hos min mamma en sväng där Zanna och Patrik också var, en massa fika och bus och sedan blev det kväller. Jonas köpte med sig Thaimat och en massa annat gott hem.
Lilly tog som vanligt kväller runt halv sju. Skönt med dessa tidiga kvällar som hon blivit van vid, att hon vaknar klockan 8 på morgonen är inte fy skam det heller men tyvärr har man vant sig vid det också och pustar och stönar när hon vaknar och tycker att det är alldeles för tidigt, kan vara för att jag blivit så fruktansvärt morgontrött och det har jag aldrig varut förrut.

Idag blir det inte många knop här hemma till det är dags att åka och jobba klockan 16, se om jag tillåts städa av Lilly. Hon är så fruktansvärt tjurig så jag vet inte vart jag ska ta vägen eller överhuvudtage klara av att jobba efter denna dag.. Phuu, hoppas det tjuriga är över snart och hon blir sig själv snart igen.

Ne nu tillbaka till verkligenheten, ta hand och tjurisen och står och baltar med vatten i badrummet och göra potatismoset av potatisen som jag antar är klar nu.....



Min söta nyvakna prinsessa på julafton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: