Uppdatering

Har haft bloggen låst ett tag för att jag bara skulle blogga för mig själv men känner att det är roligare att dela med sig av sitt liv till de som faktiskt är intresserade.

När jag bestämde mig för att låsa upp den så var den tvungen att göras iordning kände jag. Satte mig och det gick bra till en början. Men helt flötsligt när Lilly satt i knät raderade hon flera rader med koder så allt försvann. Inläggen fanns kvar men resten var precis kritvitt.
Hade nästan gett upp hoppet om bloggen men idag kom jag på att min kära kusin Josefine kunde hjälpa mig. Började om från början och allt kom tillbaka. Har nu suttit hela eftermiddagen och pillat dedans gulliga Josefine tagit hand om Lilly. Man fastnar väldigt lätt har jag märkt och timmarna bara svävar förbi. ;)

Nu är den i alla fall färdig och det kommer att komma upp inlägg när jag har tid, lust och ork.







Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud vad bra den blev! Och det var bara kul att leka med Lilly! :)

Puss! <3

2012-01-20 @ 22:16:36
Postat av: Sara & Fillan <3

Gud vad fin blogg du har ! :) Och nu har jag äntligen något bra att läsa ;) <3

2012-01-21 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: