Sommaren..

Semesterperioderna rullar på jobbet och jag gläds åt dom som får ha betald semester, lite avundsjuka måste jag erkänna. Jag skulle med vilja ha en fast tjänst. Min tid kommer också förhoppningsvis ;)
Jonas och jag går om varanda hela sommaren, vi är lediga 1 dag på sex veckor och den var i Måndags. Då var vi iväg i Norrköping på busfabriken, Lilly uppskattade det till tusen, så himla stort och mycket roliga saker att göra. Det är faktiskt att rekommendera.
Tyvärr glömde jag kameran (som vanligt) men Jonas tog en bild iallafall, inte lätt att hinna med det i all fart ;)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Hej!! Vad roligt :D Tack så mycket!! Då kommer ju din dotter och Lowe gå på kottegruppen! :D Kramar

2012-08-30 @ 07:48:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: