21 januari

Idag klockan elva var det bowling som stod på ung.m. schemat, jag kom trea av oss fyra spelare, bra Sofia, jag kom i alla fall inte sist :P Efter det åkte jag hem och åk, fiskgratäng, så himla gott, mums! halv tre skulle vi vara på Lernia då där satt vi i en timma för att lyssna på en man som pratade himla konstigt, snabbt och ja, jag vet inte vad, jag förstod inte så mycjet vad han ville få ut med att prata men det kanske bara är jag som är trög...
Nu i alla fall ligger jag hemma i soffan, nyss hemkommen, ringde direkt till Expert för att se om min dator var klar och det var den, så straxt innan fem eller ja jag börjar jobba klockan fem men innan dess ska jag åka och hämta datorn och det var inte något fel på den, det var tydligen bara virus på den, konstigt eftersom att jag har virus program ;) men men... Så har min dag i alla fall sett ut, så fram till halv nio finns jag på jobbet och sen ska jag hem och sova för imorgon klockan nio går bussen till Lkpgs universitet, många "roliga" studiebesök med ung m.. ;)

Fick en kommentar på inlägget där jag hade skrivit att jag ätit en burk barnmat för att få i mig lite snabb och enkel mat... Kanske inte den roligaste kommentaren då jag jämt haft problem med min vikt...

Anonym om 19 Januari:

Barnmat??
Har för mig att folk med ätstörningar gillar barnmat,lättspytt.........

Känner nu att jag faktiskt måste försvara mig, många kanske tror att jag haft ätstörningar eller så men så är inte fallet.. Jag har jämt ätit väldigt mycket mat, större potioner än normalt eller ja, mer än för min storlek, äter lika stora potioner som t.ex. Jonas, så mathar aldrig varit mitt problem. Har väldigt bra ämnesomsättning enligt mina läkare. Har i många fall mått dåligt över hur smal jag faktiskt varit, även om jag inte visar det för alla så vet mina närmsta hur det ligger till.  Har aldrig kunnat gå upp i vikt, folk kanske tror att jag tränar eller så men ne, det är som jag nyss skrev min ämnesomsättning som är väldigt bra så kroppen sköter det själv, har alltså aldrig tränat eller någonting sånt utan såhär ser jag ut i kroppen och man kan väl hoppas att jag går upp några kilo nu under grav. än så länge är det ca3-4 kilo, bara...!!!!!

Antar att denna människa bara vill såra, har alltid fårr höra kommentarer som: Skelettet, Börja ät eller ja sånna saker från folk som inte känner mig, men som sagt, de som känner mig vet i alla fall hur det ligger till och vet att jag äter som en häst och INTE spyr efter maten, har aldrig gjort det och det kan jag svära på vad som helst att jag ej gjort..... För er som vill veta så har jag tillochmed gått hos en dietist för att se vad det är som kan vara fel, om jag äter fel eller så men det gör jag inte heller, äter rätt och som sagt större potioner än vanligt och fick samma svar där som hos läkaren, att min ämnesomsättning är väldigt bra!! ;)

Usch, jag blir så arg och ledsen på sånna kommentarer, får en klump i bröstet, men det var nog vad du ville men kommentaren också!!



Nu blir det att kika runt lite sen åka igen, hoppas ni alla haft en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hmm...så jävla ONÖDIG kommentar... :S

Men det är nog som du säger...måste ju va bara för o såra...



Kramar

2010-01-21 @ 17:34:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman :)

2010-01-22 @ 09:42:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

Ja håller me, förjävla onödig kommentar! att den e anonym me o inte vågar stå för vem de e ..

Den har säkert bara sett bilder på dej o tyckt du e förjävla het o blivit avundsjuk, skulle inte förvåna mej =D

Du får försöka o inte ta åt dej men de e väl inte direkt de lättaste heller..

kram

2010-01-22 @ 10:39:32
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Moster

Trevlig kommentar. Den som skrev måste vara en fet person som önskar sig din kropp :D... Säkert ful också

2010-01-22 @ 13:52:13
Postat av: Ida

Fy fan för anonyma som inte kan stå för vad dom skriver.. Men du kan ju alltid kolla upp den anonymas Ip adress för ipnumret ser du inne bland dina kommentarer..



Kram kram

2010-01-23 @ 07:50:26
URL: http://kronblomsmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

gled in på din blogg.

Håller med de ovanstående.

Onödig kommentar.



Hur kan man inte tycka om barnmat undrar jag. Det är supergott!:)

2010-01-23 @ 18:54:54
Postat av: Johanna

Fy fan för sånna kommentarer! Du är jättefin och ska inte ta åt dig. sköt om dig! Kram

2010-01-25 @ 17:51:36
URL: http://johannaswriting.blogspot.com
Postat av: Sofia

Dumma jävla kommentarer sånt där..Eftersom jag är din mamma så vet jag ju att du aldrig slarvat med mat, utan som sagt äter mer ännån av oss gör..Såg att någon skrev att det är avundsjuka..TROR JAG OCKSÅ,varför annars ens kommentera det!!!!!

2010-01-27 @ 19:27:01
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: